– Oficiálne tento špeciálny medzinárodný týždeň začal v pondelok 18. 3. , no u nás sme začali už víkendom. Šesť pedagógov sa počas neho venovalo tréningu v rozvíjaní podnikavosti u žiakov.
– Žiaci tretieho ročníka riešili viaceré zaujímavé aktivity napr.: typy rozpočtov, ako môžeme zaplatiť v obchode rovnakú sumu pomocou rôznych mincí, ako dlho musíme šetriť, ak si chceme niečo kúpiť a vychádzame z daných podmienok alebo ako si vybrať najvýhodnejšiu pôžičku.
– Štvorica ôsmakov počas utorka a stredy intenzívne pracovala na výzve Ja Slovensko. Súťaže InnovationCamp 2024 sa zúčastnilo 80 žiakov z celého Slovenska, ktorí boli náhodne rozdelení do štvorčlenných tímov. Spoznať sa, zladiť, dohodnúť, spolupracovať a svoj nápad prezentovať pred odbornou porotou z bankového a podnikateľského sektora zvládli naši žiaci skvele. Olívia sa so svojim tímom venovala výrobe ochrannej hliníkovej fólie so zabudovaným čipom, ktorý pri podozrení vyšle signál banke a majiteľovi karty. Juraj so svojim tímom pracoval na aplikácii pre znevýhodnené osoby. Ján s tímom navrhli aplikáciu na detekciu linkov a Damián s tímom navrhli cashingovú hru venovanú vzdelávaniu detí v oblasti finančnej gramotnosti.
– Online kvíz o finančnej gramotnosti otestoval vedomosti žiakov druhého stupňa.
– Žiaci ôsmeho a deviateho ročníka intenzívne pracujú na príspevkoch do súťaže Banka nápadov. Ich úlohou je popísať ako môže umelá inteligencia šetriť čas a peniaze v domácnosti.
– Uzatvorili sme aj Ekonomickú olympiádu odovzdaním diplomov a cien Jozefovi Velikému a Richardovi Drozdovi, ktorí dosiahli tento rok fantastické výsledky.
Bohatý money week!